8gunes-yildizi Az evvel doktordan geldik bebeğim 3,ay 16 günlük aşırı kusuyordu geceleri uyanmayan çocuk uyanıyordu vs. Reflüsü var dedi. Bebeler gold thıckener verdi. Başka ne önerirsiniz yani, nasıl besleneyim bebeğime ne yapayım?
ikizlerinannesi2985 8gunes-yildizi en etkilisi thickener. Ben de aylardır kullanıyorum. Başka ilaç vs bakmayın bence
ipekkizz 8gunes-yildizi ya bizimde öyleydi ama ilaç fayda etmedi bnde kullanmadım zaten dik besleyin dik yatırın ben reflü mamasıda kullanmadım cünkü doktorum koyu kıvamlı oldugu için bebegi uzun süre tok tutar ve kilo alımını azaltır dedi. Yani acıkcası dik yatırmaktan baska birşey yapmadım azaldı cok sükür ama ara ara yine bogulur gibi midesi agzına geliyor uykudan uyanıyor
Selinglr 8gunes-yildizi olabıldıgınce katı mama yap sulu birşey verme geçiçi. Bir sureç allh sabır versin
Hatce1344zm kuzum bizde de var 6 ayligiz besleyeceginde dik besle…bekledikten sonra yarım saat 45 dakika dik tut…lastikli karnını sıkan pojamalar giydirme …başını yüksekte yatır reflu yatakları var ondan al…insallah geçer kuzum geçmiş olsun…
8gunes-yildizi Hatce1344zm doğduğu günden beri dik beslemeye gayret ediyoruz ım ve reflü yatağıda vardı.. Mesela şimdi emzirdim uykusu geldi, kucağımda mı uyuyacak.. İnşallah tez iyileşsin leri❤
Hatce1344zm 8gunes-yildizi besleme sonrası 30 beklet bacım.. bende öyle yapıyorum bazen ..Allah yardımcımız olsun..
8gunes-yildizi ikizlerinannesi2985 ilaç bakmıyorum başka neler yapabilirim diye.. Bir de her beslenmedem önce mi veriyoruz yoksa günde bir kere mi, doktor dedi ama unuttum sanırım yorgunluk belki ağrıları uykusuzluk.. Artık duyamıyorum bile
8gunes-yildizi ipekkizz kaç dk da bir emzieiyordunuz nasıl emzirme liyim sütüm fazla geliyor birden çok emiyor. Hala göğüslerinden süt akıyor üstüm ıpıslak. Nasıl beslenmeliler
ikizlerinannesi2985 8gunes-yildizi doğrudur canım her beslemede veriyorsun. Ben her mamasına ya da sütüne katıyorum.
Zrn35 8gunes-yildizi beslenme sonrası veriyorduk. 9 ay kustu oğlum ben de sık ve az besleyerek çözüm buldum. Yüksek yatırıyordum. Ben yüzüstü yatırıp kussa da gazını çıkarıyordum. Dizlerime yüzüstü yatırıp. Çok kucağa almayın. Hoplama zıplama yaptırmayın. Gastrotuss baby dşye bir şurup kullandım. Azalmıştı biraz. Tamamen bitkisel doktora danışarak verin. Katı besleme yazmışlar ama katılmıyorum mamaları ölçülerine göre vermek lazım.
ipekkizz 8gunes-yildizi reflü için sık sık emzirin bunu söylemeyi unuttum ben her fırsatta emzirdim benimde öyleydi cok gidiyordu agzına önce biraz sagım yapın sonra emzirin ☺️
8gunes-yildizi ipekkizz çok teşekkür ederim bir saatte on dk emzirmeyr çalışıyorum yeterli olur mu sizce
Fulyaalinmina 8gunes-yildizi thickener bize çare olmuştu her mamasina yada sagdigim süte ekledim kivami koyu oluyor biberon ucu yetersiz gelir 6+ alırsınız. Birde bize sık sık az az beslemek çare oldu 4 saatte bir değil de 2 saatte bir az az mesela 3 aylık 2 saatte 60 CC mama verin
8gunes-yildizi Fulyaalinmina doktorunun 2 saatte en az 15-20 dk emzir demişti. Ona uyuyordum. Ve zaten sütüm çok doluyor gögüslerim. Hala daha üstün başım ıpıslak. Demiştim ama emzir deyince öyle yaptım aslında farkındaydım azar azar olması gerektiğini de ne bileyim 🤷♀️😞peki, bir saatte on dk emzir semt yeter mi? Mama hiç vermiyorum sadece beni emiyor. Sağdım 25 cc denk geliyor bi ölçek koydum hemen. Her emmeden önce mi önce sağıp sonra vereyim?
Fulyaalinmina 8gunes-yildizi thickener zaten kıvam arttırıcı onunla çözüm olur size sağıp koyun eğer sırf emiyorsa yada emme öncesi suya kiyup onu yedirip öyle emzirin
Ozgeruya 8gunes-yildizi bizimde var gaviscon kullaniyoruz bide yataginin altına battaniye koydum biraz yüksekte yatırıyorum
8gunes-yildizi Ozgeruya evet onuda duydum. İnşallah işe yarar her bebekte oluyor sanırım reflü. Bizde de yatağı var. Onu kullanıyorum
ipekkizz 8gunes-yildizi canım ben saat hic tutmadım ama yeterli olur herlde 2 saat içimde bir cok emziriyordum
Fulyaalinmina 8gunes-yildizi emmeden önce ver canim o yaotigini ama çok koyulaşır kaşıkla mi yedirceksin ben direk mama ya sagdigim süte koyuyordum muhallebi gibi oluyor çünkü. Bence yeter sık sık az az beslersen daha iyi ben mama da veriyordum az az veriyordum mamayı emme de öyle 5 er dk iki memeyi veriyordum