Biz 2 aylığız hala devam ediyor sarılığımız. Fototerapi almıştık 6 saat. Hastaneden 15 günlükken bilirubin 10 ile taburcu olduk. Dün tekrar tahlillerine bakıldı 8.5 çıktı. İdrar kültürü, tiroidlerine bakıldı temiz çıktı,değerimizde düşme de olunca sıkıntı yapmadı doktor. Ben hep anne sütü veriyordum, mamaya da başladım günde 2×60 cc şeklinde takviye gibi verdim sanki o azalttı sarılığını.