selim-im bende bebevo kullanıyorum. Gece görüşü çok net ve nefes alışını duyabiliyorsun. 120 metrekare lik evde sıkıntı olmuyor. Arada balkon da bağlanma sorunu yaşıyor o kadar. Kamera alırken evin büyüklüğüne göre alın. İçerisinde kaç metreye kadar çektiği yazıyor.