selim-im Ebebekde vtech marka kameralı, ses çıkışı çok güzel. Gece görüşü falanda iyi. Telsizi sessize alabiliyosunuz ağladığında titriyor. Sakinleştirici ninnilerdr var içinde. Çekim gücüde iyi. Yorumlarına bakın baya memnunlar. Ben 2 yıldır kullanıyorum her gittiğm yerede götürüyorum.