N54esrin sen neyin kafasını yaşıyosun ya. Neyin doğru neyin yalnış olduğunu doktorunuzda ebemizde biliyordur herhalde ki ona göre bilgilendirme yapıyodur. Herşeyi ben bilirim kafası ve egosundan arının her anne özeldir ve çocuğu için herşeyin en iyisini yapar. Kimse kimsenin anneliğini sorgulayamaz terbiyesizlik ve saygısızlık yapma bunu cahilliğine ve edepsizliğine veriyorum. Terket duvarımı