Tek tek cvp veremedjm k.bakmaykn ama cevaplarınız için gerçekten çok teşekkür ederim çok icim rahatladı . Dediğim gibi annlekk işte ger şeyin iyisi olsun istiyoruz bi yandan da bizim yerimizde olmak isteyen ne çok anne vardır diye de düşünüyorum. Ben sadece acaba ben yetersiz mı besliyorum diye düşündüm ondan bi sormak istedim. Hakiminizi helal edin