Ya gerçekten bu kilo olayına bu kadar takılmayın lütfen. Çok fazla görüyorum anneler çok üzülüyor, ama persentil tablosuna baktığınızda 6 aylık bir erkek bebeğin 6.21 kg olması da normal 10,25 kg olması da normal. Her bebek kendine özel ve biriciktir. Dolayısıyla etraftan söylenenler veya aynı yaş grubundaki bebeklerin kilosu sizi üzmesin. Nasıl ki 25 yasındaki her erkeğin kilosu aynı olamazsa 6 aylık her erkek bebeğin de kilosu aynı olmaz. Neticede robot yetiştirmiyoruz ki, zayıf da olacaklar kilo da alacaklar boyları da uzayacak, bazen duracak sonra yeniden başlayacak. O yüzden gelişimnde bir sıkıntı yoksa lütfen kiloyu dert etmeyin, kendinizi de üzmeyin:)