BirUnKurabisyesi-29 Yaşınızı, yaşam şartlarınızı bilmediğim için biraz genel bir yorum yapacağım.Benim oğlum da zor bir bebek sayılmaz. Ben şahsen ilk çocukla yeteri kadar ilgilenip, kendi temel ihtiyaçlarını karşılayacak yaşa getirdikten sonra 2.yi düşünmekten yanayım. Yani önce güzelce oyunlar oynayayım, dil gelişimini destekleyeyim, tuvalet eğitimi vereyim vs. 2-3 yaş en azından yani. Hem vücut da kendini toparlar, psikolojik olarak da hazır olurum, anneliğe de iyiden iyiye alışmış olurum. Ama tabi siz kendinizi daha iyi bilirsiniz, iyi düşünüp öyle karar verin 🌼