Kızlar oğlum var 6 Aylık çok rahat ve güzel bi hamilelik geçirdim çok şükür 6. Ayımıza kadar da çok rahat geldik yardımsız desteksiz eşim ikinci bebeği de istiyo ama ben hazır değilim oğlum biraz huysuz ay atağı deniliyo ama uyuku düzenimiz yok hazır olmamamın sebepi de bu aranızda fazla aralık bırakmadan 2. Yapan var mı nasıl geçiyo zamanınız ne gibi zorlukları var ?