Harika geçen bı normal doğumun ardından hop vücudumda anlayamadigim bı şişlik başladı eve geldim karnım gittikçe büyüdü doktora gittim ve mesanemin patlamak üzere olduğunu idrar kaslarımin işlevini unuttuğunu öğrendim milyonda bir olcak bişey ve tek çözümü beklemekti🤦 sonda taktılar dikişlerim vardı bebeğimi ayakta emziriyorum , ailem hepsi çovit olmuştu annem yanımda değildi bebeğim sarılıktı ve güçlü durmak için var gücümle çabalıyordum ,çok zorlu geçti ilk bir ayim resmen anne olduğumu 2. Ayda anladım ..Allah’ım çok şükür bu günlere