HappyKids bu işte benim derin yaram 2. Doğumum birgün önce temizlik yaptım(cam dip köşe yapmıştım zaten) süpürdüm sildim,yaprak sarması yaptım buzluğa attım,içli köfte yaptım buzluğa attım,birde antep yuvalama yaptım bi yoğurtlu terbiyesi yapılacak kızım annemde kaldı benim evimin hemen karşısında annem 2 gün sonra eve bi geldim kirli sepeti dolu mutfak almış başını gidiyor çöpler öylece duruyor tezgahın üstünde gelde dinlen üstelik sezaryenliyim. Ağlaya ağlaya makineye çamaşır attım,eşime çöpleri attırdım,bulaşıkları dizdim,eve süpürge tuttum, sildim banyo tuvalet yıkadım arada oğlumu emzirdim annemle eşim de öyleeee beni izlediler evde 2 günlük bebek 8 yaşında kızım var. Girdim duş aldım 1 saat uyudum o gün bugündür ayaktayım 😔😔😔