turansmom Goktugummm 7 aylık gündüz şort ,tişort, zıbin, topuk çorabı. Aksam ince bir uzun alt, üstten ince bir badi giydiriyorum
Goktugummm Alanbebek canım evim serin oluyor bide şuan en yüksek sıcaklık 24 derece ve rüzgarlı bi ilçe 😂
Alanbebek Goktugummm anladm canm her sehir farklı bir sıcaklıkta ben istanbulda oturuyorum cok sıcak kendım nasıl gıyınıyorsam bebegımıde ogle gıydırıyorum 😊
Deneyimsizanne Goktugummm Biz izmirde yaşıyoruz buralar çok sıcak biz bayramda başldık yazlıklara, şimdilik gece uyurken uzun penyeler giydiriyorum ama gündüz kısa kollu kısa bacaklı 😍 yazlık giydirmek ne rahatmış 🎈 Benim oğlumda 3 ay 27 günlük🐣
Ayca2021 Goktugummm 2 aylık biz de kolsuz yada askılı badi ve penye alt üst giyiyoruz evimiz 25 26 derece.
Mhmtaff Goktugummm nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ben Gaziantep’te yaşıyorum ve burası çok sıcak benim bebeğim de 4 aylık ben yazlık giydiriyorum artık sadece uyurken uzun kollu giydiriyorum canım
Gzd35 Goktugummm nerede oturuyorsunuz hava ısısındaki bağlı ben izmirdeyim 30 derece hava giydiriyorum
EsraArslan4525 Goktugummm Bizde öyle 4 aylığız başlayamadik bi türlü İstanbul’un havasi sürekli yanıltıyor 🤭
DD_ Goktugummm ben gündüz giydiriyorum. Atlet, tişört, şort, çorap. Gece uzun giydiriyorum üstünğ açıyor hep. 6 buçuk aylık
VetNur Goktugummm bizmde 4 ay. Kocaelinde gölcükteyim. Kısa kollu zıbın üstüne kısa kollu badi giydiriyorm. Şort giydirdim bigün yürüyüşe çıkarken. Bacaklar buz gibi oldu.