Goktugummm Aleykümselam benim bebeğim de 5 aylık, İstanbul’da yaşıyoruz. Gündüzleri ; üzerine kısa kollu zıbın, kısa kollu tshirt , altına ise kısa çorap ve uzun alt giydiriyorum. Ben de korkuyordum üşür diye ama sık sık göğsünü, ensesini kontrol ediyorum. Yoksa yazlık kıyafete hiç cesaret edemeyecektim 😂 6-7’den sonra üzerine uzun kollu giydiriyorum. Gece de zıbın+uyku tulumu ❤️