Oğlum 10 aylık 40 çıktığından bu yana hep odasında ayrı yatırdık ama şu 15 gündür hep ağlıyor durmadan atak zannettim değil herhalde diş diye düşündüm ama bakıyorum belirti yok dün gecede ağladı gittim yanıma aldım babasına sarılıyor sonra bana sarılıyor demek ki korkuyor odasında hiç yapmadığı şeyler kendi kendine uyuyan çocuğum gitti sallanmak isteyen bir çocuk geldi geçer mi bunlar yoksa huymu edindi bilemedim başına gelen var mı