Ygmur evet makinesi var onu aldım günlük şişe sütü 1dk ocakta ılıtıyorum kavanozları var makinenin onlara döküyorum sütü, her kavanoza 1 tatlı kaşığı activia koyuyorum sonra çalıştırıyorum makineyi bu kadar. 8 saat sonra kapatıp kavanozları dolaba koyuyorum taş gibi yoğurt tutuyor. Makinesiz nasıl mayalanıyor bilmiyorum