Kızlar normalde activiayı maya olarak kullanıyorum günlük süt kullanıyorum makine ile mayalıyorum. Evde activia kalmamış sipariş vermek istediğim marketlerde de kalmamış, önceki yaptığım yoğurdu maya niyetine kullansam olur mu eğer oluyorsa activiayı ne kadar kpyuyosam yine o kadar mı koymalıyım kavonozlara ?