Selinglr AbsXxxl ya bibs cok önermiyorum acıkcası yani diyosan her ay degısırım uğrasırım al ama öbur turlu sıkıntı
Merve87 AbsXxxl bebeğin sayesinde bütün enzimleri denedik bizimki bibs emziği sevmedi Chicco avent babyme bakkal emziği bunlarin hiçbirini emmedi. 5 aylıkken Tommee tippee emzik son artık bunuda almazsa başka emzik yok dedik bu markanınkini sevdi şimdi 9 aylığız ve hala kullanıyoruz..
Minikkizimm Bskulku maalesef yumusamiyor suan benimkide emmiyor biraz agzinda tutup snra damaklarını kaşımak icin kullanıyor uykuya gecerken yine hic emmiyor. Biraz yumusak olsa aslinda bibsle ayni gbi ama degil mecbur bibs e dewam 😊
Ayse_54 AbsXxxl benim kızım 3 aylık hep bips emzik emiyor her dk ağzında aşık resmen ama şişmedi komşumum ki hiç bi emziği almadı bipsi alıyor ama onunki şişti anlamadım
beyazkelebegim AbsXxxl daha değiştiremedim maalesef çünkü her avm de bulunmuyor, bulunduğu yer uzak bize biraz 5 Aydır kullanıyorum ama kızım sürekli emzik kullanmıyorum çok nadir gece uyusun diye veriyorum belki omyüzden bu çok gitti bize
Prensesimlina Ye2020 ya banada sanki o daha zararlıymış gibi geliyor çok büyük ve yuvarlak şimdi siz öyle diyince kararsız kaldım