bgmtnk Benim bebeğim diğer hiçbir emziği tutmadı. Bibs markayı az biraz tutuyor ama onu da tükürüyor. Görüntüsü ve renkleri çok tatlı bibs emziklerin ☺️
Medusafer AbsXxxl kizim doğduğundan beri avent kullanıyordu heves ettim 3 aylıkken bibs denedim hiç almadı hemen attı aventten başka emzik kabuk etmiyor
beyazkelebegim Safet0311 yaptı ama çok değil kullanılmicak kadar değil bende en yakın zamanda alıcam tekrar maalesef her yerde bulunmadığı içim
beyazkelebegim AbsXxxl daha değiştiremedim maalesef çünkü her avm de bulunmuyor, bulunduğu yer uzak bize biraz 5 Aydır kullanıyorum ama kızım sürekli emzik kullanmıyorum çok nadir gece uyusun diye veriyorum belki omyüzden bu çok gitti bize
Ye2020 AbsXxxl benim oğlum bipsi tutmadı damağa en az zarar veren emzik oymuş..ama bizimki aventi tuttu…
Prensesimlina Ye2020 ya banada sanki o daha zararlıymış gibi geliyor çok büyük ve yuvarlak şimdi siz öyle diyince kararsız kaldım