Aselduru88 merhaba güzel anne, yürüyeç kullanmayı bırakmakla çok doğru bir adım atmışsın öncelikle. Bebeğinizin zamana ihtiyacı var, alışkanlık edinmeleri ve keşfetmeleri zaman alıyor. 🌸 Karın üstü vakit geçirmesini destekleyebilirsin. Birlikte oyun ya da küçük egzersiz yapabilirsin halı üzerinde. Ama zamana ihtiyacı olduğu kesin