Aselduru88 hic merak etmeyin.benim oģlum hiçemeklemeden ,12 aylikken koltukdan tutarak kalkdı.ve bazi bebekler korkuyor,işte bu yuzden tutunarak geziyor.benim oģlum hic bunu da yapmadi.direk kalkdi..yurumeye başladi.ilk 1 ay arkasinda hep bekledim korudum.hiç düşmedi.hic tutunarak bile gezmedj yani.bende hep merak ededdjm acaba neden emeklemedi diye.bende yuruteç kullandim bu arada.yuruteçlik değil canim.bebekten bebeğe deģisir.yurudukden sonra emekledi benimki😄arkadasimin bebegi 17 aylikken yurudu yani tutunup kalkdi.bence etrafi dinleme.yurumek için emeklemek şart deģildir