Ben de yaşadım aynı durumu. Yaptığım şeyleri paylaşayım umarım faydası olur 🙏🏻
Öncelikle sütümü sağdım. Kaşıkla besledim. Çünkü biberonla da emmek istemedi. İyi ki de istememiş 🙏🏻
Kaşıkla da isteyerek almadı zorla verdik.
Memede uyuduğu için uykuya dalması da zor oldu. Ayakta salladı annem. Annem olmasa bu süreci çok zor atlatırdım. Gerçekten psikolojik olarak çok yıpranmıştım.
Beraber çıplak bir şekilde uzandık göğsüme aldım. Asla zorlamadım memeyi tutması için. Ten tene temas çok önemli. Çıplak bir şekilde uzandım onu da yanıma koydum. Güzel güzel sakin bir ses tonuyla konuştum gülümsedim sürekli. Memeyi teklif ettim bir anda tuttu. 1 dk emdi geri bıraktı. Ama benim için yeterliydi.
Sonra beraber duşa girdik. Sandalye koydum oraya oturdum bebeği kucağıma aldım. Orada da denedim emzirmeyi ama burada emmedi.
Daha sonra doktora götürdüm kontrol etmesi için. Kulak ağrısı için kontrol etti. Diline baktı pamukçuk var mı diye, yoktu. Susuz kalmış mı diye kontrol etti. Hiçbir sorunu yok bazen bebekler bunu yapabiliyor dedi.
Doktordan çıktık eve giderken arabanın arkasında huzursuzlanmaya başladı uykusu da gelmişti. Sağ memeyi teklif ettim almadı. Daha sonra solu teklif ettim ilk almadı ama sonra sakinleşmek için aldı. Sinirli sinirli emerken uyuyakaldı. Biz böyle aştık 🙏🏻
Ama ben o dönem bebeğimle eskisi kadar ilgilenmemiştim. Elim yaraydı hep annem ilgilenmişti. O da bu durumu grev etti tahminimce. Bir de bu süreçte annem çöl kucağına almadı ve sürekli ben ilgilendim.