ANNEBALIIII Benim oğlum 1,5 aylıkken red yaptı emzik vermeye başlamıştım ondan yaptı. Zıplaya zıplaya, pilates topunda, arabada giderken, uykudan uyandığında, emzirdim hep zar zor tuttu hep tam 4 aylık olana kadar o da sünnet oldu çok ağladı hemen verdim tuttu bi daha da red yapmadı. Ama o süreç o kadar zor ki hep ağladım bırakıcam diye şükür bırakmadım. Şimdi 23 aylık memeyi şimdi bıraktık ama krizlerle. Sabırlı olun biraz kilo alımı yavaşlıycak muhtemelen ama karnı doyuyosa kilo alımı anne sütünden önemli değil, sabırlı olun.