Muallime1 ben 9 aylıkken ettirdim ama saçları çok uzundu herkes kız sanıyor diye kestirdim ama sana tavsiyem evde kendiniz yapın oğlum kuaförü birbirine kattı yamuk oldu biz makine aldık mama sandaleyesine koyup banyoda düzelttik sonra sıkıntı olmadı