Bende 4,5 ay boyunca kullandım. Rahatlattığını düşünüyorum. Kabız olmadı aksine düzenli yaptı kakasını. Ama doktorumuz her damla her bebeğe iyi gelmez. Deneyip en iyi geleni bulmak gerekir demişti. Biogai gaz damlası değil probiyotik sadece diyenler de var. Genelde nurse harvey’s le birlikte kullanıyorlar.