Cansuu1 benimde bebegimde yogun bir şekilde gaz problemi vardi ilk bende bio gaia kullandim fakat sonra öğrendiğime göre bio gaia sadece sakinlestirip telkin ediyor gazini cikarmasinda bir ise yaramiyor ve ayni sekilde sancilari devam ediyordu daha sonra ise sab simblex kullanmaya basladim günde 3 sefer 8 damla ve allaha sükür ki gaz sancilarimiza cok iyi geldi. Gayet rahat pit pit cikartiyor😊simdi ise gazli bebek gordugum zaman hemen o damlayi soyluyorum