[silindi] ben ilk dişleri çıkınca başladım parmak fırçasıyla. Şebeklik yapıp ağzını açınca olduğu kadar fırçalıyordum ama pek izin vermiyordu. Biraz büyüdükten sonra çocuk fırçalarından aldım eline kendininkini verdim bende kendi fırçamı alıp karşısında fırçaladım öyle alıştı. Şimdi sabah kalktıkı dişlerimi fırçalıycam diye tutturuyor😅.