Bir yaşında almıştım ben şuan 2 yaşında yemekten sonra banyoya koşuyor diş fırçalıyoruz birlikte. Önce ben bir iki tur fırçalıyorum sonra eline veriyorum kendisi yapıyor. Anlamaz sanıyoruz ama kayıt makinesi gibiler hemen kapıyorlar. 6 aylıktı pipetten içemez diyordum elinde oynaya oynaya çözüp öğrenmişti :) bu arada rocs macun ve fırçasını kullanıyorum. Parmak fırça hiç kullanmadım