tostikinannesi Merveyavuz Ilk doğduğu zamanlar benim kızım da çok uyuyordu.Yazık aç kaldı diye uyandırıp sürekli emzirdim.Ama geceleri dokunmadım sarılığı çok hafifti sadece gözdeydi..gündüzleri çok sık emzirdim ama😊
Merveyavuz tostikinannesi Biz sarılıktan baya çektik malesef ya 1 gecede fototerapi aldık hatta. Ama oğlumun sarılığı açlık şekerinden değil kan uyuşmazlığındandı ve değeri düşmesine rağmen 3 ay boyunca sarı rengi düzelmedi. Düzelemeyince doktorumuz 3 saate bir emzirmek zorundasınki bol bol çiş ve kakayla atsın dedi. Çok şükür atlattık ama bu şekilde bir iz bıraktı bizde malesef çok düşkün oğlum memeye
tostikinannesi Merveyavuz Rabbim can sağlığı versin de memeye düşkün olsun. Bebekler hasta olmasın yaa.Rabbim hepsine de şifa versin 😊Bol bol emsinler şifa olsun yarasın inşallah 😍😇
Zeynopd 7 aylık kızım emiyor ek gıda da alıyor. Ve sık uyanıyor. Ben de dişe bağlıyorum. Çünkü çok içli ağlayarak uyanıyor bazen. Canı yanıyor herhalde diye düşünüyorum. Emme süresini kendi belirliyor. Doyunca bırakıp uykuya geçiyo. Nasıl azaltılır ki. Gece düzgün emiyo bi tek. Gündüz bölük pörçük. Mecbur katlanacaz. Umarım cabuk düzene girerler
Gulzar Merveyavuz benimki 3 ayından sonra uyudu hep 12 saat tam tamına uyuyup sabahları congöz recai gibi uyanıyo gözleri ışık saçıyo resmen😂😂😍
Yakamoz 10 saatlik gece uykusunda 8 bucuk aylik kizimi sadece iki defa emziriyorum ama kendisi en az 7-8 defa kalkiyor. Saat basi bile degil cogu zaman. 20 dakika 40 dakika araliklarla. Göz cevrem hep kapkara sayesinde😂
EsraToprak Merveyavuz bebekten bebege degisiyo malesef, mesela benim ki 9 ay 14 gunluk aksam 8,9 gibi uyuyo sabah 8,9 gibi kalkio gece bazen kalkio bazen de hic kalkmio, gunduz 1 uyku yapiyor 2, 2,5 saat kadar.
EsraToprak Merveyavuz insallllahh nasip olsunn, bu zamana kadar baya zorlukla geldik uyku yuzundenn sukur yavas yavas duzene giriyor 🤲🏻😍