Merveyavuz Alyaduru Canaryy MiracAlpinveUmutunAnnesi cokcocuklu Kaçarımız yok galiba kızlar 😁 daha çok emen bebeklerde var sanırım bu durum
Thesra Merveyavuz Kaç aylık bebeğiniz?emziriyorsanız eğer bazı bebekler emdiği sürece gece uyanırlar alışkanlık haline geldiği için gece beslenmesini kesmenizi öneririm..
Thesra Merveyavuz Daha küçükmüş canım zaten sen en iyisi doktoruna danışarak gece beslenmesini nasıl kesebiliriz diye fikir alışverişi yap en iyi o seni yönlendirir çünkü💐💐
tostikinannesi Thesra Gece beslenmesini kesmek biraz mümkün olmuyor.Benimki de sadece anne sütü alıyor gece uyanmıyor.Uyanan çocuğa müdahale edebilmek mümkün olmuyor 😊Bebekten bebeğe değişiyor.
NurAyk 9 ay 6 günlüğüz hala 1-2 saate kalkar 😣😐 tok olsada kalkıyor alışkanlık sanırım 😕 vermeyince çok ağlıyor asıl uykusu açılıyor emdiği sürece sanırım hep kalkacak 🤗
Merveyavuz MiracAlpinveUmutunAnnesi Ondan öncesinde emiyordu ama canım o yüzden alışkanlık haline geliyor zaten bence
tostikinannesi Merveyavuz Benim bebeğim 2 ay 23 günlük neredeyse bir aydır gece uyanmıyor. Saat gece 12 ya da 1 gibi doyurup yatırıyorum, sabah 5 6 gibi uyanıyor emmek için 😊
Merveyavuz tostikinannesi Maşallah ne güzel ya. Oğlum sarılık geçirdiği için ilk 3 ay uyanmasa bile kendim 3 saatte bir uyandırıp doyuruyordum ben sarılığı tetiklememesi için
Merveyavuz tostikinannesi Malesef canım ya neler denedim 4 çeşit emzik aldım hiç bir şekilde tutmadı. Yalancı olanı almıyor benim oğlan suyu bile biberonundan ısırarak yada ezerek çekiyor hiç bir şekilde emmiyor silikonu 😁
Thesra tostikinannesi Bende her bebek için geçerli değil dediğimi belirtmiştim oysaki😌 benim kızımda emiyordu sadece ve çok uyanıyordu sanıyorum 11 aylıkken gece beslenmesini kestim ben artık dayanamıycak noktaya geldiğim için zor oldu ama başardım💐💐
tostikinannesi Merveyavuz Ilk doğduğu zamanlar benim kızım da çok uyuyordu.Yazık aç kaldı diye uyandırıp sürekli emzirdim.Ama geceleri dokunmadım sarılığı çok hafifti sadece gözdeydi..gündüzleri çok sık emzirdim ama😊
Atalayse Merveyavuz uyku perisinde okumustum emziriyorsanız her gece biraz azaltın emzirmeyi mama ise eğer onda da her gün cc yi azaltırsanz bi süre sonra gece uyanmaları bitiyormus...bn ek gıdaya başladıktan sonra uygulamayı düşünüyorm şimdide 2 defa uyanıyor zaten