Bir hafta önce biontech 1. Doz aşısı oldum,11 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum aşıdan öncede sonrada düzeni bozmadım emzırmeme devam ettim ne bebeğimde ne de bende bir sorun ile karşılaşmadık (yan etki falan) gebe ve emziren kadınlarla ilgili detaylı bir araştırma sonucu olmadığından öneride bulunmuyor tercihi size bırakıyorlar,öncesinde de zaten “onam” formu diye birşey imzalatıyorlar aşıyla ilgili bilgilendirme bunu içerisinde yazıyor