EsraEsEs ben biontk oldm. Hatta 1 haftaya 2. Olcam.
Dr um ilk aşı öncesi emzir dedi. Daha yenide bi araştırma sonucu yayınlandı. Biontek aşısınolan bilmem kaç yüz hamile ve emziren anneler üzerinde yapılan araştırmada, emziren anneler ilk dozdan 14 gün sonra bebeğine süt yolu ile antikor veriyo ve 2. Aşılamadan sonra bebek %97 antikor üretiyo.
Sinovac aşısı hakkında bi bilgim yok çünkü hakkında ne bi çalışma oluo ne de bilgi. Eğer henüz aşı olmadıysan biontekle deiştirmeni tavsiye ederim