Cheddar Evet bir yakinimdan duymuştum tam araştırmadım. 4 yaş sedromunda diye. 5i biliyorum 🙈😀 evet bizi pas geçti 2 yaş sendromu.Çok sakin uyumlu sadece kırılgan bir çocuktu. Evde tek başına çok güzel oynardı. Ahh ama 3 yaş sendromu gümbür gümbür geldi bize 🤦🏻♀️ egosunu keşfetme yasıymış yani egoyu öğreniyor ve bende tatmin ediyor egoyu ☹️🙈