Ayonuz Metil benim oğlum 17 buçuk aylık ve iki haftadır mama sandalyesi istemiyor ayakta duruyordu bende sandalyele oturttum şimdi alıştı kendi yemek gelince oturmak istiyor zaten mama s. Bizimle yiyordu ne alakası var anlamadım
south cok sacma 6 aylikti killanmata basladik tepsiye yapisan oyuncaklar aldim dikkatini cekti blw icin mecburi ihtiyac kendi kendine yedi.biz yerkende hep yanimuzdaydi simdi 2 yasinda tepsisini cikariyorum bizimle masada yiyor
Mucizem_0809 Metil bende uzun zaman kullandım sofrada yerde oturup yemek yemesi ilkin sıkıntı oldu ama alıştı kafasına göre takılıyo artık istemiyo mama sandalyesini 24 aylık😂
SonSerce Metil bence de devam edin. İştahsızlığı normaldir sandalyeyle ya da kucağınızda yemeyle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Emiyorsa ona güveniyor olabilir. Kızımın yeni yeni oturdu yeme içmesi.
drn5410 Metil sanmıyorum sizinki memeye güvendiği için iştahsız olabilir çok okudum öyle emzirmeyi bırakınca yemesi düzelen anneler ama mama sandalyesi ile bağı olduğunu zannetmiyorum