Metil oglum dogustan mama sandalyesini sevmedi yine istahsiz. Hem bulundugu ayi itibariyle istahsiz olmasi veya yemek reddi olmasi cok normal. Bazi cocuklar sınırlı alanda kalmak istemiyorlar buyudukce. Emzirme ye düskünleşmesi de cok normal 18-24 ( 17-25 gibi düsünebilirsiniz) bu aylar 2 yas gelişmesinin gerileme dönemidir sabırlı olun sık sık siz emzirmeyi teklif edin ( büyüdün artık emme gerek yok söylemlerinde asla bulunmayın sütünüz hala cok faydalı) gün içinde bol aktivite ama yemek saatlerni sabitleyin, yemek aralarında ara ögünleri cpk fazla tutmayın, aktvite yaparken yedirin midesi büyüsün en azından. stres yapmaz sabırlı olursanız bu süreci rahat geçirrsiniz.