OZlem-gokalp 6 aylık kızım,gündüz beşiğine bırakıyorum kendi kendine uyuyor ama yanında biraz oturuyorum ama ona bakmıyorum bende uyuyormuşum gibi kolumun üstüne kafamı koyuyorum uyuyunca çıkıyorum odadan ,sallamadan iyidir 🤷🏻♀️Salla salla nereye kadar ama ben 3 aylıkken başladım bu işe ,ağlamadan en uykulu anlarından önce hep koydum beşiğine başka destek vermeden ,geceleri de pijamasını uyku tulumunu giydirir,biraz emdirir sonra emziğini verip yatırıyorum yanıma ,yan yatak ,ışığı kapatıp uyuyoruz 😉şimdilik böyle tabi diş sıkıntısı olunca bol uyanıyor ve meme kucak istiyor ama o da normal artık 😊 yavaş yavaş uyku desteklerini azalta azalta gidin ,kendi çocuğunuz uyku düzenine yerine göre ayarlayın 😉ille saati tam olması şart değil ,ben önce saatleri değil ,yatağında kendi gözünü kapatarak da uyuyabileceğini öğrettim sonra saatleri ayarladım böyle daha kolay oldu!deneyin birkaç gün ,gündüz ilk uykuları daha kolay oluyor 😊