Minikcasper01 canım şöyle anlatim :) sabah uyanıp bebeğimi emzirip, altını değişip biraz onunla ilgilendikten sonra evi toparlıyordum temizlik vs. Sonra tv, forum öyle geziniyordum. Saat 11de kadar 1 litre su içiyordum sonra 11de 4 kaşık yulaf 3 kaşık yoğurt, içine de bir elma doğrayp karıştırıp yiyordum.(yulaf çok iyi süt yapar aynı zamanda) çok tok tutar beni bu şekilde. Sonra iki litre falan su içiyordum. Akşamda eşime ne yemek yaparsam aynısından ama ölçülü tabağima alıyordum. 6,30 da yeme faslını kapatıyordum sadece sıvı besleniyordum çay soda kahve su. Ertesi gün 11 e kadar. Ayrıca ekmek, tatlı, prinç pilavi ve makarna tüketmemeye çalıştım. Arada kaçamak olsada 3 ay kader sürede 20 kilo verdim canım.