Minikcasper01 Kızlar aranızda daha önce ya da şuan da Aralıklı Oruç yapanınız var mı? Kilo verdiniz mi bu yöntemle?
Cheddar Minikcasper01 ben verdim 1.5ayda 6kg. Tatlıyı, hamurişi ve paketli gıda tüketmedim. Bol su içtim yemeklerimi normal yedim sporsuz anca 6kg gitti. Haftaya spora başlıcam inşallah 😊
Minikcasper01 Cheddar yaa ne güzel 👏👏 bende bugün başladım ama ben kahvaltı yapmayı sevmiyorum ya tek başıma hiç yapamıyorum bende kahvaltı yapmadım tarçınlı hindistan cevizli türk kahvesi içtim sonra normal yemek yedim gün içinde de bol su zaten suyu severim ekstra dikkat ettim içtiğime 😃
Cheddar Minikcasper01 eşimle beraber yapıyoruz o da öğlen yemeği ile başlıyo. Ben kahvaltıyı daha çok sevdiğim için ona göre ayarlıyorum 😊
Twinsmomee Bende yaptım bir ara 73ten 65e düştüm kısa sürede 2 ayda falan, şimdi biraz sporla destekleyip tekrar başlamak istiyorum ama emzirdiğim için çok acıkıyor ve sinirleniyorum o yüzden birde gece öğünü eklemeyi düşünüyorum 😂
Minikcasper01 Twinsmomee 2 ayda iyi kilo vermişsin sende nasıl yaptın biraz anlatsana fikir olsun bana da 😃
Cheddar E_saryaninannesi emzirenlerin sütünü etkiliyor maalesef çünkü az kalorili beslenmiş oluyosunuz
Twinsmomee E_saryaninannesi canım benim sütümü etkilemedi ikizlerim var 7 ay sadece anne sütü aldılar 9 aylıklardı başladım ben ek gıda düzenide oturmuştu sorun yaşamadım ama bebeğin küçükse nasıl olur bilemem
Minikcasper01 Cheddar bende 9 dan 2ye kadar su kahve öyle geçti canım istemedi bişey saat 2de yedim bişeyler bidaha 7.30da yedim şimdi gene su😂 benim dengesiz oldu ya randuman tutturmam lazım
E_saryaninannesi Cheddar 😢😢 5 aylık olacağız ben de yaparım diye düşünüyordum ama yapacak bjsey yok, teşekkür ederim ♥️
Cheddar E_saryaninannesi emzirmenin en büyük artısı yüksek kalori kaybetmeniz. Yapacağınız tek şey paketli gıda yememek ve bol su içmek haftada 1 gün sütlü tatlı yiyebilirsiniz. Sık sık ama az beslenme yaparsanız kilolarınızın gideceğini görürsünüz 😊
E_saryaninannesi Cheddar Ya buna bir inansam aslında yapacağım ama sanki ağır bir diyet yapmazsam kilo veremem gibi geliyor
Cheddar Minikcasper01 2 çok geç 11 öğlen yemeği olsun, Akşam yemeği de en son 18.30 gibi olmalı. Öğlen iyi yiyip akşam öğünü hafif olmalı.
Egeninannesi34 Minikcasper01 canım ben yaptım. Bebeğim şu an 4 aylık. 90 kilo ile doğuma gittim önce sütümü etkiler falan dedim korktum ama aksine memeler taş gibi oluyordu çünkü günlük 4 litreye yakın su içiyordum. Şuan 69 kiloyum. Maalesef Bi kere ipin ucunu kaçırdım şimdi başlamak zor geliyor. Ama tekrar başlıycam hedef 62-63 😇 bide ben sütümü etkilemesin diye hurma ve rezenede içiyordum poşet çay olanından.