sevilayaseeel kardeş çok güzel bir şey ama maddi manevi hazır olmak gerekiyor bence.
Maddi olarak hazır olsakta, önemli olan maneviyatmış gibime geliyor. Ben sanırım yapamam. Büyük konuşmak istemiyorum ama hiç kolay büyümüyor bir çocuk. Kızım şu an 22 aylık. Allah hepsine uzun, sağlıklı ömür versin, evlatla kimseyi sınamasın ama Allah isteyene nasip etsin diyorum hep.
Uzun uykulara, telaşsız sabahlara, geniş geniş oturmaya, sohbet etmeye hasretim valla. Yine de kızımı hiçbir şeye değişmem. Çok şükür bu zamana kadar öyle böyle geldik. Bundan sonrasını da hayırlısıyla atlatırsak, karşılıklı baş başa kahve içeceğimiz günlere az kaldı zannediyorum🤪
Tek çocuk çok çocuktur benim için :) Allah onu en iyi şekilde yetiştirmeyi nasip etsin. Onun isteklerini yapabileyim, onu iyi yetiştirebileyim, okutup, meslek sahibi olduğu günleri göreyim bana yeter. Yine de ikinci çocuğa karar vermiş, hamile olan her kadına saygım sonsuz.🙏❤️