sevilayaseeel 18 aylık kızım var ve dün hamile olduğumu öğrendim korunmamıza rağmen oldu, hala şoktayım kafamda binbir türlü sorular yetebilecek miyim, tam çalışma hayatına dönmeye karar verdiğim süreçte tekrar min 2 yıl eve bağlanacağım gerçeği yani bunca yıl boşuna okudum diye düşünüyor insan, ama bir yandan kızım yalnız büyümeyecek onun için çok güzel olacak ilerde iyi ki olmuş diyeceğiz, iyi düşünmek lazım:)