tubao hiç öyle düşünmeyin bizde reflü vardı uzun bir süre devam etti dediğiniz gibi besleniyor mu kaygısı vs insanı yıpratıyor, gerçekten arkadaşların dediği gibi en iyi gözlemci sizsiniz , bende Dr vermesine rağmen motilium u vermedim zaten fayda da etmedi , thickenner kullandım,gaz çıkmadan asla yatirmadim,gece gozetimimde tuttum, Reflü yastığı kullandım, gerekirse farklı doktorlardan görüş alın