Merhaba anneler, oğlumda doğduğundan beri fışkırır tarzda şiddetli kusmalar var. Hatta en son çeşmeden akarcasına aşırı fazla miktarda kustu sonrasında bir 10 dk sonra ayni miktar ve şiddette sarı kustu. Suan 8.5 aylık. Mide çıkışında bagirsaklarda sorun yokmus. Çoklu besin alerjisi suphesi var asiri dikkat ediyorum beslenmeye ama yinede çözemiyoruz. Üstelik alerji için deri testi ve kan testi yaptirdik. Alerji çıkmadı. Boyle bir durum yaşayıp farkli bir metabolik hastalığı ve rahatsızlıgi olan var mi? Cocugum kusarken cok zorlanir oldu.