1850 ZehraS hip kullandık memnundum eczacı cok yenı bır marka tavsoye etmiyorum aptamil daha eski dedı oyuzden ona geçmiştik pışman oldum
ebrupoyraz Bilgedefne benim bebeğimdee de aynı sorun oldu değiştirdim mamayı çocuğum kendine geldi hemen değiştir kesinlikle mamadan farketmedim 10 gün çektim
busraykd Bilgedefne ben 2. Aydan itibaren aptamil kullanıyorum ne gaz ne de kabız yasadık ve cok gazlı bir bebekti. Bebekten bebege göre degisiyor
busraykd Eliztosum_ ne kadarlık bebeğiniz. Gümde 2 kaka gayet normal yaradığını gösterir mamanın 6 kaka fazla yaramadığını direk kakaya gittiğini gösterir
busraykd ZehraS hipp iyi geliyor fakat 1 buçuk saatte bir acıktırıyor işte sindirimi kolay olduğu için hemen sindiriyor ve acıkıyor
busraykd 1850 onu da anlamak lazım gayet normal hep anne sütü alırken bir anda daha doyurucu sindirimi güç bişey geliyor ve tepki veriyor 15 gümden sonra anlarsınız mamanın gerçek tepkisini
busraykd Ve ben hipp bebelac ve goldengoat kullandım hiçbirini zevkle içmedi ve hep durmadan saatte bir uyandı açlıktan
NhL Bilgedefne bende aynen meme ve takviye amaçlı mama yapıyrm aptamil kullanyrum 1 aydır ama senin dedigin şikayerlee olmadı hiç istersen bi doktora danıs cnm 🙄
Fatmanaz Bilgedefne aptamil her bebek kabul etmiyor benim kızım asla kusmaz ama aptamil verdim 3 defa üçünü de çıkardı
Durdudilerrr Deletedmom26 merhaba, 2 numaraya ne zaman gectinz bir de direk verdiniz mi yoksa alışması için 1 le karıştırıp mi verdnz?
Deletedmom26 Durdudilerrr 6 aya girdiği gün verdim direk verdim hiç zorluk yaşamadık aynen içmeye devam etti