Bilgedefne bakın , sadece mama veren biri olarak 6 ay boyunca aptamil de verdim baska mamalari da verdim, ve her mamada kusma sorunu başlarda yaşanıyor. Çünkü bebek midesi daha tabiri caizse sıfır mide yani bir yiyeceğe alışana kadar onu sindirene kadar fazlasını çıkarıyor. Aptamil mama gerçekten en güzel mama hem gelişimi açısından hem de tad açısından.