melek_42 ben 120 cc veriyorum gunde sadece 2 kez bi sabah bi aksam meme+mama gidiyoruz. Bebelac kullandık ilk onda 2 aylik 120 cc yaziyodu. Aptamile gecince de devam ettim 120ccye. Bizimki de memeden sonra kusuyo mama icince kusmuyo aksine. Kakasini az yapiyo evet günde 2 defaya düştü 6iken. Gaz problemimiz fazlalasti mamadan sanirsam suan burayi okuyunca aklima geldi