Tubakyncck Aliye07 canım sizin tercihiniz Şırnak merkez komando mu yazıyo bizimkinde komando yazmıyo muş zaten eşimin olamaz raporu var da
Aliye07 Tubakyncck Canım bizim sadece Şırnak yazıyor birde şöyle asayişti eşim ama sağlık raporunda komando olabilir raporu verdiler, önceden jinette asayiş yazıyordu şu an komando yazıyor.
Kwsr Elaasenamommy abim orda idi . Küçük bir yer eşini goturdu. Koy gibi bi yol var karşılıklı dükkan var orda sadece kendim de gittim gezmeye ordan biliorm . Orada evliler . Eve çıkıyor bekarlar . Alayda kalıyor
Mom070 YavruKurdum Kız ben gelirim İzmir’e sık zaten geliyordum önceden de. Yine gelirim haber veririm sana. 😂
Mom070 NukleerBaslikliKiz Anladım zaten tahmini ayırdığımız bütçe bekliyorduk böyle olmasını. Van’da 500 tl kiradan sonra bakalım nasıl olacak 😂
Kucukkalbim Mom070 Aleykumselam canim 😊 hayırlı olsun Denizli çok güzel yer bize de Ağrı çıktı ruyamda geçenlerde de 4 rakami görmüştüm rüyam cikti demek hayırlısı buraymiş bende çok nötürüm bakalim merkezi tercih etcez bizde durumlar böyle 🤗
C3lik Kucukkalbim Ağrı mı rabbim düşmanımı buraya düşürmesin çok şükür kurtlyrz Allah yardımcınız olsun
Mom070 RuzgarMommys Bence de değil aklımız Manisa da olunca sadece bi garip oldu ama yine de güzel bir yer.
Gktrkhtn YavruKurdum yer henüz belli değil ama küçük niye zaten 3 ilçesi varmış sizdemi yeni gideceksiniz