Mom070 birçok yorumunuzu gördüm herkesin tayin yeri hayırlı uğurlu olsun fakat yorumlarda devamlı Van ile ilgili yorumlarınız bi VAN’lı olarak beni rahatsız etti. Van ve özellikle Edremit rüya gibi bi yer sanırım siz kaldığınız süre zarfında hiç gezemediniz o yüzden böyle gideceğiniz her yerin Can’dan güzel olacağını düşünüyorsunuz