Klcctugce paradise Değil mi bencede, doktor zaten bıngıldağında titreşim yok dedi bu iyi bir şeymiş. Sizde çok dikkat edin 1 günde yeni bir özellik kazanıyorlar ben hiç beşikten sarkmıyor düşmez derken düştü, hepsi Allah’a emanet🙏🏻
paradise Klcctugce park yataga gecsek mi diye dusundum bugun çünkü uyaniksa resmen yer degistiriyor bir de sallaniyor yatak iyice korktum simdi. Allah yavrularimizi bizlere bagislasin bizler de duse kalka buyumusuz onlara da dermansiz dert vermesin 🙏
Damla6 Kafa üstü değil ama yüzüstü düştü içiniz rahat olsun ilk düştüğünde göz kayması kusma durmadan ağlamalar biraz sıkıntılı ama eğer böyle şeyler yoksa ki inşallah yoktur minige zarar gelmesin 😔
antropologanne Klcctugce Sizi çok iyi anlıyorum, benim kızımda mutfak sandalyesinden düşmüştü. 24 saat gecmek bilmedi çok sükür ki birsey olmadi. Insallah sizin meleginizede hicbir sey olmaz,dua ederim 🙏
Nohutannesi Klcctugce o beşik için büyük bebeğiniz artık. Naçizane tavsiyem daha yüksek kenarlıklı beşiğe geçmeniz. Ne sizinle ne de bu beşikte güvende olmaz. Çok geçmiş olsun minik teomana ve sizlere🙏🏻🌸
Klcctugce Nohutannesi Ah zaten yatmıyordu yatağı toplarken beni izliyordu yavrum hiç hesap edemedim ama dediğiniz doğru bizimle de pek güvenli değil. Bilmiyorum başka beşiğe geçsem nasıl olur o kadar hareketli ki salıncakta sallarken ayağa kalkıyor pandasını sürerken ayağa kalkıyor 😔 Çok teşekkür ederiz🙏🏻❤️
Nohutannesi Klcctugce parmaklıklı derin beşikler yada park yataklar derin olacak şekilde daha uygun olur. Kipir kipirlar çünkü Allaha emanet hepsi biz önlem alalım da🙏🏻
Grejuva Klcctugce canım bende 1 m ye yakın mesafeden düşürdüm kırkı cıkmamıştı hareketlerini bakışlarını takip et birde uykuda uyandr uyanıp tepki veriyorsa sıkıntı yok inşallah birşeu olmaz 🙏
Klcctugce Grejuva Çok şükür bir şey olmadı canım 24 saati atlattık 🙏🏻 Ah kuzum kıyamam kırklıyken hem de 😔
Mom090 Klcctugce benim kızımda düşmüştü alnı koca bir balon oldu ve anında mosmordu mermere vurmuştu uyutma demedi doktor hatta biz gitmemiştik hastaneye doktorla iletişim halindeydik uykusu gelirse uyut gecede saat başı elini yada ayağını sık dedi ağrılı uyarana tepki vermeli dedi yani ayağının altını gıdıklayınca çekiyor mu yada eline bir şey sürtünce çekiyor mu ona bakmıştık gece saat başı onların kafa tasları daha esnek oluyor merak etme bir şey olmayacak