Merhaba kızlar, bugün oğlum kafa üstü düştü evde, ama halıya değil direk yere. Elim ayağım boşaldı eşimi aradım hemen geldi hastaneye gittik ilk bulgular da bir şey yok dedi 2 saat müşahede ye aldı. Doktor 6 saat hiç uyutma gece de yarım saat de bir uyandır gözlerini açacak kadar dedi. 6 saat uyutmamam mümkün değil yalnız bakıyorum uykusu gelince hiçbir şeyi beklemez oyaladım oyalayabildiğim kadar ama şimdi uyudu. Yanındayım gidip gelip bakıyorum. Bir şey olmaz Allah’ın izni ile değil mi kızlar? Oğlum teomanıma dua edin şu 24 saati güzelce atlatalım