1Dost 33. Haftada gebelik zehirlenmesi nedeni ile erken doğum yaptım. Benim zaten gebelik başından beri tansıyonum vardı ilaç kullanıyordum. Birden elim ayağım şişti ama 1 günde, sonra ben bu hastalığı daha önce okuduğum İçin doktora sordum idrar tahlili yapalım mı diye, yaptık ve idrarda protein çok yüksek çıktı. Bu 32. Haftada oldu. İlacım günde 1 Adetti ama 6 taneye kadar çıktı çünkü tansıyonum hiç düşmedi. En son 33. Haftay girerken ben balon gibi şişmeye devam ettim. Doktor her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yapalım dedi ve o bebeğimin hayatını kurtardı resmen. Çünkü bu iğneyi yaptık ve ertesi gün atak geldi bana. Tansıyonum 18 e kadar çıktı, görme bozukluğu başladı. O gece hastaneye yattım ertesi gün doğum yaptım. Bebeğim hiç oksijen desteği almadan kendi nefes alabildi şükür. 8 gün küvezde kaldı sonra eve çıktı çok şükür. Tansiyonunun takıbını sakın bırakma. Özellikle eklem kasılması ve görme bozukluğu konusunda kendini iyi takip etmen lazım. Bu sekılde doğum yapan çok var o yüzden korkma. Yaygın bir gebelik hastalığı bu.