1Dost 30. Haftada biranda şiştim çevreden duyduklarımla tansiyon takibi yaptım. Yükselince hastaneye gittim 5 gün yattım. Bebek gelişemedi, tansiyon düşmedi, preeklampsi geçirdim. Bebeğin hareketleri azalınca 31+4te Doğum yaptım. Doğum sonrası yine düşmedi yoğun bakımda kaldım 2 gün. Ben stres yaptıkça, üzüldükçe tansiyonum yükseldi. Sakin olun, stres yapmayın. Doktor kontrolünde olun